.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دهمین ایستگاه مطالعه استان دربانک صادرات

شمال نیوز: دهمین ایستگاه مطالعه استان مازندران با حضور مسئولین بانک صادرات و اداره کل کتابخانه های عمومی استان در بانک صادرات شعبه مرکزی شهرستان ساری افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، در مراسم افتتاحیه این ایستگاه مطالعه، عبدالحسین باقری معاون اداره کل کتابخانه های عمومی مازندرانترویج مطالعه مفید بین مردم را از ضروری ترین اقدامات فرهنگی عنوان کرد و گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای خواسته مقام معظم رهبری در خصوص توزیع کتاب در اماکن پرتردد و جاهایی که مردم به انتظار می نشینند، طرح ایستگاه های مطالعه را در کل کشور به اجرا درآورده است.
وی ایستگاه های مطالعه را سرمایه گذاری فرهنگی برای مردم دانست و ابراز امیدواری کرد این اقدام مقدمه ای برای فراگیر شدن علم آموزی و معرفت افزایی در جامعه باشد.
همچنین مهندس افکار عضو هیئت مدیره بانک صادرات مازندران نیز این طرح را اقدامی مورد نیاز برای جامعه عنوان کرد و گفت: کتاب مهمترین عنصر فرهنگی یک جامعه متمدن است و اینکه در ایستگاه های مطالعه، کتاب های خوب بطور رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد مسلما نتایج خوب و تاثیرگزاری در فرهنگ عمومی مردم خواهد گذاشت.
در اين مراسم آقایان بذرافشان رئيس حوزه بانك هاي صادرات ساري، رضایی رئيس شعبه مركزي بانك صادرات این شهرستان و تعدادی از مسئولین و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی و بانکصادرات حضور داشتند. /ف

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.